Thursday, May 18, 2006

LÜTFEN FARKINA VARIN!!!!!!!

18 comments:

Anonymous said...

Farkındayım pino ve çook üzgünüm ne yazacağımı bilemediğimden bloğuma konu ile ilgili birşey yazmadım henüz...

tiwidi said...

Pino, sayfani acip sadce kocaman bir karanlik gormek zaten su an cok mutsuz olan beni nasil bir hale soktu bilsen..bende bugun sayfami siyaha boyamak istedim, izinin olursa bu siyah boslugu koymak isterim sayfama,bazen kelimeler bile anlamsiz kaliyor.:((

Sütobur said...

pinocum üzüntümüz büyük..
zaten bizim en büyük problemimiz bu...halkimizin büyük kismi farkinda degil, farkinda olanlarin bir kisminin umurunda degil...hem farkinda olup hem de umursayanlarin biseyler yapma vakti geliyor artik..

Margot said...

Farkına varmalıyız ve ona göre davranmalıyız. Hafife alma lüksü diye bir şey yok ve insanların da bunu anlamaları gerekiyor artık!

aza said...

arkadan karpuzcu geliyor farkında olmayanlara bu lafım ...

pinomino said...

nenonicim, peggycim, kırmızı baloncum, bilgecim, sütoburcum, margotcum ve mavimartıcım..hepimiz temelde aynı şeyleri hissediyoruz, ama neden elimiz kolumuz bağlı oturuyoruz..bu güzel ülke gözümüzün önünde derin bir karanlığa gömülmek isteniyor..bugün danıştaydaki törende sadece 40-50 yaş üstü insanlar vardı..peki gençlik nerede? neden bu kadar duyarsız ve tepkisizler..bu ülkenin 20-30 yıl sonrası benim için şu anda sadece bir sis perdesi..

gregor said...

kesinlikle hak vermemek elde değil.beyni ve yüreyi kararmış kuklaların çevrede olup bitenlere alet olmamasını ve bu yaşanan nice acı olaylardan birinin daha unutulmamasını dilerim.bu ülkeyi çağdaş ve laik çizgisinden hiçbir güç çıkaramaz.

Anonymous said...

Hepimizin agzina pelesenk olmus.. "Turkiye laiktir, laik kalacak!" sloganlarla yasiyoruz, herkes agzinda sadece bunu soylemekle yetiniyor, ama is icraata gelince fissss herkes elini bir baskasinin tasin altina sokmasini umit ede ede omrunu tuketiyor. Turkiye boyle mi laik kalacak? Hic sanmiyorum!

kedi said...

Farkındayız Pinocum Farkındayız,

ve ben kendi adıma elimden gelen herşeyi bu uğurda yapıyorum ve yapmaya devam edeceğim!!!!

kedi said...

inocum,peggynin de bu yas fotosunu koyduğunu görünce bende bloguma koydum,en azından bunu yapıp birşeylere başlasınlar diye de herkesi bu fotoyu koymaya davet ettim,
Bunu sana sormadan yaptım ama eminim bu hoşuna gidecektir.

pinomino said...

serkan, yumurcak ve biyonikcim...bende şu tarihten itibaren herkesin silkinmesi ve elinden geleni yapmasını umuyorum..yumurcak bu konuda haklı..konuşmaya gelince mangalda kül bırakılmıyor ama iş uygulamaya gelince nedense meydan boş kalıyor..biyonikcim, keşke tüm eğitimcilerimiz senin gibi olsa..senin okulunda neler yaptığını, öğrencilerini eğitmek için nasıl çabaladığını blogunu okuyanlar çok iyi biliyor..

elma said...

son zamanlarda surekli tekrarladigim bir cumle var..."nasil bir dunyaya getirdim cocugumu"???
ama oyle boyle degil, cok karamsarlasmaya basladim pino, guzelim ulkemizi ne hale getiriyorlar, seyrediyoruz ancak...ve bunun tek sebebi, maalesef ulkenin basinda bizim gibi dusunenlerin olmamasi??? kim var ki?
kim oturacak o koltuga da bunlardan daha iyi olacak, daha iyiye goturecekler ulkeyi, agizlarindan cikanlarin neleresebebiyet verecegini dahi dusunemeyen, ve maalesef ama maalesef, halkin buyuk bir kisminin cahil ve herturlu kotuluge kolayca suruklenebilecegini gozardi eden buyukler???
ve oldurulen insanlara, analarinin kucagindan koparilip, karanliklara veya olume suruklenen cocuklara, sadece cumhuriyet ve laikligin getirdigi kurallari uygulayan adalete yapilan saldirilara, ici bos, bombos haberlere lanet okuyorum artik. cok oldular ama

sammy said...

Ben en çok çocuklarımız için endişeliyim. Nasıl bir dünyaya emanet edeceğiz onları bilmiyorum?

ZeYNeP said...

Pino cum henüz dolasabiliyorum Blogları.
Nasıl da güzel ifade etmişssin böyle. Evet aynen böyle simsiyah, ülkemizi hangi beyinler ne amaç uğruna yönetiyorlar !... Bende diğer arkadaşlar gibi oğlumun geleceginden endişe ediyorum artık !.. Ama ne yapacağız , nasıl yapacağız bilemiyorum ? Buradaki yürüyüşlere katıldım Cafe kapalı oldugu için, ama yeterli gelmiyor ki ?

Eline yüreğine sağlık, en azından senin gibiler, bizleri biraz daha silkeliyor, teşekkür ederim kendi adıma...

Figen

pinomino said...

elma şekerim, sammycim ve figencim..bende çok endişeliyim gelecek konusunda ama karamsarlığa kapılmadan bundan sonra kendi adımıza neler yapabiliriz bunu düşünmeliyiz.. çocuklarımızı en iyi şekilde yetiştirmek bile olabilir bu...

Şirin said...

Kıyıdan kenardan artık var olduğumuzu elimize geçen her fırsatta tabii canımızı ve sevdiklerimizi tehlikye atmayacak şekilde tüm hukuksal ve sosyal haklarımızı sonuna kadar kullanarak göstermeliyiz!
Yarın çok geç!

ibeking said...

farkındayız ama farkındalığımıza rağmen hiçbirşey yapmıyoruz diye hayıflanıyorum

pinomino said...

esintiler ve ibekingcim..yapacak şeyler var, eğer biraz vakit ayırıp gönül verirsek gerçekten var..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...