Friday, June 16, 2006

Düğün Kıyafetim Hazırrrr:))


Sevgili abim bu ayın sonunda evleniyorrrr..Eee, bende hazır zayıflamışken hemen kendime şööööyle hafiften dekolte bir kıyafet aldım düğün için..hatta inanması güç ama 36 bedene bile sığabildim ama ne olur ne olmaz o tarihe kadar yine kilo alırım diye 38 beden aldım kıyafetimi:)
Bu arada Arda ve Deniz'de hazır:) ama ne yazık ki Bulo'cuğum kafasını yeşil sahaları izlemekten kaldıramadığından dolayı henüz giyecek birşeyi yok..umarım kendisini bu hafta sonu ikna edip birkaç mağaza gezdirebilirim..en nefret ettiği şey mağazalar ve alışveriş merkezleri..nişan ayakkabısını bile 10 dakikada almayı başarabilmiş bir şahıstır kendileri..Hani deveye hendek atlatmak daha kolay derler ya aynen öyle bizdeki durum. Bir kere psikolojisi mağaza mağaza gezmeye uygun olacak, etraf kalabalık olmayacak, fazla kıyafet denemek zorunda kalmayacak gibi birsürü parametresi var bu işin..off..yaa..gerçekten zor iş erkeklerle alışverişe çıkmak..

30 comments:

incikboncuk said...

Vaaay elbise çok yakışmış. Ragıp da düğünü hazır galiba, papyonu gözümden kaçmadı.

Aslı Cin said...

Elbise çizimdeki gibiyse sana çok yakışmış. Mutluluklar dilerim.

Doruk said...

Pinoşka, ilginç bir şekilde seninle aynı dönemlerde aynı şeyleri yapıyoruz. Ben de elbisemi aldım şekerim, oğlanların sünneti için. Onların da kıyafetleri hazır ama Ergun'inki hala meçhul:) Farklı olarak ben de 38'e sığdım ama garantili olsun diye 40 aldım:))
Bu arada kulağıma gelen dedikodular arasında İstoş'a gelip döndüğün var. Doğru mudur, doğruysa niye buluşulmadı sorarım sana:) Çok öperim.

Anonymous said...

Pinocuum abine mutluluklar dilemeden önce, sen önce bir tekrar hatırlat evleneceğinde emin misin diye, sonra evlendikte nooldu diye kendi kendini yemesin :)))) Şaka bi yana abine ömür boyu mutluluklar diliyorum. Ne yalan söyliim bıcırıklar çok şirin olmuşlar böyle düğüne giderlerse onlarda bir kaç kız tavlar gibime geliyor :)))
Sanada elbise çok yakışmış 36 bedene sığmışsan mankenler halt etmiş yanında :)) Hele birde inci kolye ve küpeyi taktınmı Allaaah bu şklıkla bu güzellikle seni gelin sanarlar sonra :))
Büloya gelince ya zaten onların düğünde giydikleri kıyafetleri hep standart olarak takım elbisedir, nasıl olsa alışveriş yapmayı sevmiyor bu senede dolabındaki hiç giymediği şu lacivert takımı giysin :))

pinomino said...

bilgecim, aldım kıyafeti..bi ara görüşelim de defile yapayım sana:)) evet ya ozzy pek tatlıydı son düğünde..bakalım şimdi hepsi birlikte ne yapacaklar:)))

incik boncukcum sağol:)) vallahi Ragıp dahil hepimiz hazırız da bi de Bulo'yu hazır edebilseydik:))

Aslıcım sağol:) vallahi aynen bu model:) 2 veletten sonra biraz iddalı olacak gerçi neyse:))

Burcucum, geldim ama vakit çok dardı, girişimcilik günlerine katıldım hep oteldeydik..ama gelecek sefer özel olarak bir gün ayarlayacağım:) bu arada hangi kuşlardan duydun bakiiim oraya geldiğimi:))) bu arada sünneti yapıyorsunuz galiba..biz daha beklemedeyiz:))

pembeli nasıl da bildin dolaptaki lacileri:)) zaten hep alalım alalım deyip her zaman da aynı takımı giyip gideriz:))ama bu sefer başaracağız umarım:)) mutluluk dileklerin için teşekkürler:))

Anonymous said...

Pinocum öncelikle abine mutluluklar dilerim. Demek 36 beden oldun:) Daha ne olsun diyorum, diyet işe yaramış kalıcı olması dileğiyle:)
sevgiler

Sütobur said...

pinocum..cok mutluluklar dilerim simdiden...dünyanin en tatli görümcesi ünvanini da aliyosun böölece..elbise harika...

SoSo said...

Nedense biz erkekler kadınlarla alış verişe çıkmaktan çekiniyoruz genelleme yaptım ama diğer erkekler ne kadar kabullenir bilmem kendim ve çevremdeki erkeklerde bunu gözlemledim....

Bir şeyler alınacaksa sırf onu almak yada ona benzer bir şeyler beğenmeye çalışmak için dolaşmak anlamsız geliyor bana....

Gerekli olanı rastlarsam hemen alırım, acil ise hemen bir yere girip gerekli olan şeyin göze hoş gelenini alır çıkarım....

Alış verişin hayatımdaki yeri bu :))

Sana kolay gelsin bülo ile :)

Deadora said...

abine mutluluklar ve sana sabirlar :) erkeklerle alis verise cikmak hep sorun olmustur..

pinomino said...

yeşimcim sağol:)) 2 yılı aldı nerdeyse eski formuma dönmem..ne de olsa 2 doğum peşi sıra olunca kolay değil yani:)umarım almam yeniden:))
sevgilerle:)

yasemincim benim sırrım 3 öğün kısıtlamadan yemek (ekmek dışında) onun dışında kesinlikle abur cubur tatlı yok..ve de bol hareketli bir hayat:))

bunalgülcüm sağol:) görümce oluyorum hakkaten ya:)

sosocum işte bu tipik bir erkek yaklaşımı..ama nedense teknosa'lara falan gidildiğinde hemen öyle çıkılmıyo:)) işinize gelen şeyleri öyle bi gezmeyi biliyosunuz ki:) tabi seni bilmem ben bulo için yazıyorum:)) görüşürüz:))

pinomino said...

deadoracım sağol:)) bakalım yarın mücadele günü:)

Annelog Atölye said...

Saçlar kıyafet süper!!Beylerse şahane:)

Aslı Cin said...

Aaaa niye? Herekse iki veletten sonra böyle iddialı kıyafet yakışmaz, sana yakışıyor işte, inceciksin, seve seve giymelisin bence :)

bgm said...

Pino'cum,
Cok mutlu olurlar insallah...
Sana da pek yakışmış elbise.. :))

Sevgiler!

Not: Dügündeki senin yakışıklıların yaşayacağı maceralarin cizimini bekliyoruz..

kedi said...

Geline Ragıp'ı taksan Bülo enişteciiim çok mutlu olur valla Pinıom minom.

Elbise güzelll,bebişler güzelll,düğün fikri daha da güzelll.

(Allooo,yaw kızkardeşim,erkek kardeşimm,huuu,ulen siz ne durup duruuusunuz beaa!Bak millet sırtı bağrı açık kıyafetlerinen bizi çattırr çattıırr çatlatmekteee,hade bakem bi nikah günü alın da ben de alem elbise neyin beaa!)

kedi said...

Hemi de bu güzelliğimle bana amma yakışır düğün elbisesiiii,inanmıyorsan gel sayfama da görr beni pinommm :)))

Anonymous said...

Pinocum,

ne guzelsiiiiiiin. Bebisler super olmuslar.

Esler konusunda ayni durumu yasiyorum. ALisverisi jet hiziyla yapan, bana da " focus Hande, focus. Whatever you gonna buy, just focus on it. Not on everything you see" diyerek alisveris prensibi asilamaya calisir. Tutmaz tabi asi-masi bana :))

Sevgiler

Gün said...

Benim kocada aynı modellerden :) Bu arada çok şık ve güzel olacağın belli şimdiden :)

Nilüfer said...

Pinocuğum, öncelikle abine mutluluklar, sonracığıma elbisen çizdiğin gibiyse çok zarif olmuşsun demektir, ee yakışır tatlı görümceye ;)
Bebeler de çok yakışıklı olmuşlar, ben de kara kızımı süsleyip gelsem senin oğlanlarla tanıştırsam mı ne ;)))
Bülo'ya gelince bir iki tavsiyem var zaten erkeklerin giyecekleri belirli, bir iki kaliteli mağaza belirle kafanda sadece oraya götür derim ben. Genelde de ilk girdikleri mağazadan alırlar zaten :)
Bu arada biz de dünya kupasıyla yatıp kalkıyoruz :(((
Sevgiler

mono said...

süper olmuş elbise pino'cum, düğünün tadını çıkar :)

pinomino said...

annelogcum teşekkür ederim:))

aslıcım sağol :)) yollarım fotoları artık düğünden sonra:)
çok öptüm..görüşürüz:)

bgm'cim umarım ufaklıklar akıllı uslu olurlar da tadını çıkartırız:) tabiki sonrasındaki maceralı çizerim..ama yine de umarım fazla macera yaşamayız:)))

biyonikcim olur olur önemli olan ruh eşlerini bulmaları..bu arada adamlarını yollamışsın Ragıp'ımı temizlemeleri için olmuyo bak:)))
sevgiler:))) görüşürüz..

tosbağacım inşallah vallahi..yok canım benim de aklıma gelmedi o gün göstermek kıyafeti..rüzgarın şirinliği aklımı başımdan aldı tabi..o dururken elbiseyi kim ne yapsın:) öppptümmmm ikinizi de:))

handecim bizde de şööyle oluyor:)) ben mağazalarda bakıyorum etrafıma, bulo bana "pınarcım sakin ol geçecek, hepsini almak zorunda değilsin sakin ol canım..." gibi telkinlerle hallediyo olayı:)) bazen insan kendinden geçebiliyo cidden:))

güncüm sağol:)) umarım öyle olurum:)) bu arada tüm kocalar aynı modelmiş gerçekten:))

nilüfercim, tanıştıralım canım:))
bu arada biz birazdan çıkacağız alışverişe..dediğin gibi 2-3 mağaza var kafamda..onlara bakarız artık...görüşürüz:))

bonacım çok teşekkürler:)) görüşmek üzere:)

Özgecan said...

Ağabeyine mutluluklar diliyorum:)

Bu arada sanırım sen kendini fazla tombik sanıyorsun.36 beden giyiyiyormuşun daha ne istiyon:)))

Ben 36 beden giyemiyorum bile:)

Mağaza gezdirmek gerçekten de zor iş.Biz kendimize bakarken bile dışarıda bir adamla konuşmak için yanımızdan kaçıyorlar.Sebebini sorunca da 'sen rahat et diye' bahanesi iki saniye içinde uyduruklanıveriyor:P

pinomino said...

tarçıncım ben de senin abine mutluluklar dilerim:)) ne ilginç aynı döneme denk gelmiş abilerimizin evlenmesi:)) dediğin gibi şu alışveriş mevzusu biraz yoruyor insanı..en yakın sürede görüşmek üzere:)) (şu düğün telaşını atlatalım her ikimiz de:) kocaman sevgilerle:)

peacecim çok teşekkür ederim:) şu incelme olayı gerçekten benim için çok mutluluk verici çünkü doğumlardan beri kendime uygun bir kıyafet bulamıyordum..bu arada ragıp teşekkür ediyor iltifatların içn:))

turuncucum:) teşekkür ederim iyi dileklerin için:) bu arada bizde de bulo hemen ya oturacak biryer bulur mağazada ya da hemen çevredeki bir teknoloji mağazasına kaçar:) sonra arada bul kendisini:)

ibeking said...

o kadar zayıfladın bile mi? ne hoş...ben 36 giyemiyeli yıllar oldu..elbisede pek şık...

sammy said...

Pınarcığım,
abine ve eşine mutluluklar dilerim:)

virginiavalle.blogspot.com said...

lol Pino hhehhe fashion design ;) love this illo you alwyas have a lot of charming with your work You look beautiful and your sons too ;)

Anonymous said...

ööffff beee .... ben bülo olucam da sen o başdöndürücü kıyafeti giyecen.!!vaaay anasına be..pinom minom ben seni iyice merak etmeye başladım ya.harika olmuşsun cınım.ben de doğımdan sonra 36 gyermiyim acaba haa nedersin

pinomino said...

ibekingcim, erittiler beni bir bilsen:)) hergün ortalama 14 kilo veletleri indir kaldır, merdivenden in çık, çok ama çok çalış..ister istemez gidiyor yani:)

sammycim çok teşekkür ederim:))

virginia thanks:) this dress is for my brother's wedding day:) Do I relly look beautiful;)

çiftçizgicim aman beni manken gibim falan sanmayın:)..boyum kısa ufak tefek olduğumdan dolayı eski halime dönüşüm de çok zor olmadı..hani çizimden yanlış anlaşılmasın..sülün gibi durmuşum da:))) bu arada doğum mu var:))

aza said...

önemli olan şimdi o elbiseyle sen döktürtecekmisin gece boyunca ben ce yerinde durma :) sevgiler

pinomino said...

kürkmantolum vallahi 2 kadeh şaraptan sonra ne yaparım bilinmez:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...