Friday, September 21, 2007

Mutluluğun Resmi:)


Sevgili Bengi'cim benden mutluluğun resmini çizmemi istemiş..

Mutluluk;
Canım Bengi'min Pazar sabahını benim için feda ederek erkenden kalkıp müthiş zarif bir kahvaltı masası hazırlaması, mis gibi krem rengi koltuklarının üzerinde elinde reçelli ekmekle zıplayan Arda'ya göz ucuyla bile bakmaması, O güzelim yepyeni hasır Amerikan servislerini kızak yapıp salonun dört bir yanını dolaşan Deniz'e rağmen yeniden ailecek gelmemiz için bin kere davette bulunmasıdır:))

İşte Bengi'cim sana mutluluğun resmi:))
İyi ki tanımışım seni canım arkadaşım..
Sana koskocaman sevgilerimizi yolluyoruz Büyükgüral Ailesi olarak:))))

20 comments:

bembi said...

Pınarcım inanamıyorum sana! Resmen ağlamak üzereyim şuanda!!! Ne kadar güzel çizmişsin öyle ya bayıldımmmm!! Üçünüzün hali de çok komik!! ve de ne kadar güzel anlatmışsın öyle! Arda'nın ve Deniz'in hallerini süper resmetmişsin! çok güldüüüümmm!!!!

Büyükgüral ailesi o kadar tatlı, o kadar zarif ve o kadar doğal ki herzaman gelmelerini isteriz, bebeler de istedikleri gibi davranabilirler bizim evimizde!! Bizden de koooskocaman sevgiler hepinize! Süpersiniz! :))

pinomino said...

Bengicim yeniden çok çok teşekkür ederiz:))
Artık gelecek sefer bize bekliyoruz:)))
En kısa zamanda (ama bu sefer bebeleri anneanneye satıp:) yemek organizasyonu planlıyoruz..
öptük çokkkk:))))

ipek said...

İkiniz de çoook şekersiniz, çok güzelsiniz.

renkler said...

Arkadaşlar ne içindir:-) Gerçek bir arkadaşmış...

Deniz said...

Aa pino saçının fönü gidince böyle de güzel olmuş :))

Anonymous said...

Ben de büyüyünce Pino gibi sevimli ve güzel resimler çizebilecek miyim acaba? 19 oldum aslında :))
Sevgiler...

Anonymous said...

Ne güzel,böyle dostlukların olması....Ben bazı yerlerde,oğlanlarla diken üstünde oturur gibi olurum.Çünkü ev sahibinin bakışlarından ve hallerinden mutlu olmadığını anlarım.

pinomino said...

ipekcim çok sağol:) buluşamadık uzun zamandır.. uygun olduğunda görüştürelim canavarları:))

renklercim kesinlikle:)

denizcim sorma! bir kokoşum şu günlerde:)) her yanımdan simler pullar akıyor:))

strawberrycim bende o yaşta başlamıştım:)) kesin olursun:))

suzancım haklısın, bebelerle biryerle gitmek bazen çok yorucu oluyor.. ama sağolsun bengicimde çok rahat ediyoruz:)) öpüyorum çok:))

TATLI CADI said...

Uzun zamandır çizimlerinin hastasıyım inanılmaz güzeller ellerine sağlık.Hele sonuncusu "benim annem süper süper" dedirtecek kadar süper.Adaş oğullara sahibiz(Arda) Allah seninkilere de benimkine de uzun ve mutlu bir ömür versin inşallah.
Bengi gercek bir dost olsa gerek o halde sıkıca sarıl bu günlerde dost bulmak o kadar zor ki öptüm arkadaşım.

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

aferin bengiye bende de var o beyaz koltuklardan insanın içi gidiyo valla :)

Anonymous said...

:))))

çok şeker..bizim halimizi ..hatta görümcemlerin halini hatta kızkardeşimizn halini hatta ve hatta çocuklu tüm arkadaşlarımın durumunu o kadar güzel çizmişsin ki. Gerçekten süpersin.. Ellerine sağlık ...
teşki istanbulda olsan ve teşki kahvaltya bize de gelebilseniz. Kimbilir çizecek ne çok malzeme çıakrdı. Bu arada boynundaki kolye gözümden kaçmadı:)
şeker ötesi arkadaşım sevgiyle kal..

Burçin'in Denemeleri said...

:)))) Pınar'cığım ne kadar güzel anlatmışsın her zamanki gibi. İki erkek çocuk annesi olarak durumu gayet iyi canlandırabildim gözümde.
Sen de Bengi de çok tatlısınız çok.
Sevgiler,

GULTEINEN ENKELINI said...

ben bizim evde kamera var sandim bu sirin resmi gorunce :)

Bocuruk said...

Altta yazdıkların olmasa da olay o kadar güzel anlaşılıyor ki çiziminden:)) Müthiş çizimler yapıyorsun Sevgili Pınar, çok beğeniyorum. Sağol:)
Sevgilerimle...

denizanasi said...

allahım ne kadar da çok bana benziyor, çizdigin kadın:))

Anonymous said...

merhaba,
resimle ilgili bir bölüm bitirip bitirmediğini sorabilir miyim?

Anonymous said...

birde sanırım suluboya kalemleriyle çalışıyorsun değil mi?

pinomino said...

tatlı cadıcım çok teşekkür ederim:)) çalışan anne olunca aslında süper annelikten çok vicdan azabı çeken anne modunda oluyorsun:))Arda'yı kocaman öperimm:))

aqua'cım bengi'ciğimin kalbi inan ki o beyaz koltuklardan çok daha beyaz..

filizciğim çok sağol canımm..sende artık 2 çocuklu anne kategorisinde olduğundan iyi anlarsın bizi:))

burçinciğim çok teşekkür ederim:) ama benginin bizi görüp çocuk fikrinden korkmasından endişeleniyoruz:))

gulteinencim hep aynı manzara değil mi:))

bocurukcum ne demek:) daha güzelleri gelecek:))

denizanacım..eeee..ne de olsa sen de bir "Deniz" anasısın:)))

nymphia'cım, aslında her bir şey var içinde:)) ama en çok suluboya kalemiydi şimdiye kadar ama şimdiki aşkım ekolinn:)) bir de resim eğitimi almadım ben..sevgilerr:)

ilham perisi said...

Merhaba .Nasılsınız.
Önce çizimlerinizi çok beğeniyorum diyerek başlayayım.Sonrada sizden yardım isteyeceğim.Ben 1 yıl resim kursuna gittim ve karakalem suluboya resim çalıştım.Şimdide çizim tablet aldım pc de çizim yapmaya çalışıyorum.Fakat hangi programı kullanıyor bu işi yapanlar bilmiyorum.Bende art rage var ama onun ile olmuyor bu iş.Ne kullanmam lasım.Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim.Çünkü çizmek benim için çok önemli.Devam etmek istiyorum.Yardımınızı ve cevabınızı bekliyorum.Çok teşeküür ederim

Anonymous said...

Pınar Merhaba,
Ne güzel anlatmışsın:)bayıldım ellerine sağlık!
Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...