Tuesday, April 01, 2008

Hepsi Benim Olmalı:)

17 comments:

Yemekbahane said...

keşke keşke keşke

Chido said...

Butun ayakkabilar cok sevimli olmus. Kedili olan super :))
Yasasin Nisan Takvimim :D

pinomino said...

yemekbahane ayni hisleri paylaşıyoruz demek ki:)

cidoooo.. o kedili olani bende cok severek cizdimmm:)) nisan'da bissuru ayakkabilar dilerimm:))

bembi said...

birazı da bize kalsııın! :D

denizanasi said...

benim de benimde :)))

Anonymous said...

evet...evet...bir de onları koyacak özel, bol dolaplı bir oda...:))

Anonymous said...

ayakkabılara bayıldımmmm,bir kaç taneside benim olabilir mi? :)

iremmm said...

hayııııııırrrr beeennnniiiimmmmmmmmm.....


:)))

pinomino said...

kızlarrrr ortalık kızıştı :))
anlamış bulunmaktayim ki biz kadınlar 1000 tane ayakkabımız olsa da 1001.cisine mutlaka gozumuz kayacak :)
Ayakkabı aşkı genini mutlaka araştırmalı bilimadamları:)
öyle değil mi ama:)))

Anonymous said...

Pino'cugum ozellıkle yazın daha da çok ayakkabı almak istiyorum:)
ayakkabısız bir dunya dusunemıyorum hehhee

cok gecmis olsun bıdıklara, umarım şimdi daha iyidirler:)

Haydins said...

Bence bir ayakkabiciyla anlasip su kedili olani yaptirmalisiniz..Bayildim ona..

Anonymous said...

Bu durumu bilim adamları bile çözemez..:))))

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Merhaba Sevgili Pino;
Adım Tuğba. Cezayirden yazıyorum. Bloğunu severek takip ediyorum.Çizimlerine bayılıyorum. Daha bloglar konusunda yeniyim.Sormak istediğim bir sürü şey var sana ama mail adresini göremedim. Sana mail atmak istiyorum.Bana mail adresini verebilirmisin acaba..Sevgiler.Tugba

pinomino said...

zeynepcim teşekkür ederimmm.. iyileşti neyseki ufaklık:)

haydins aynı fikirdeyim..bende istiyorum o kedili ayakkabidann:)

filizcim kesinlikle:))

tuğbacım mail attım sana:)

Siyah_Oje said...

kesinlikle evet :D:DD:

Anonymous said...

pino ya, mart geldi ya, kediler gibi benim ayakkabı alma duygularımın hepsi kabardı çünkü vitrinlerde rengarenk, model model ayakkabılar var!!!! çok fena ama ya. almak ya da almamak işte bütün mesele bu. en sonunda dikiş öğrenip kıyafet sorununu çözmek gibi, ayakkabı yapmayı öğrencem valla :)
optummm,
enhar

pinomino said...

siyah oje hoşgeldin:)

enharcım aynen katılıyorum.. ben bundan 7 yıl önce bir ayakkabı tasarım yarıışmasında finale kalmıştım. o zaman üretim aşamasında da biraz bulunmuştum. ama sponsorum çok dandik bir firmaydı ve ben acayip soğumuştum ayakkabı tasarımı işinden bu korkunç ilk tecrübeden sonra. şimdi yine o heyecan başladı azıcık:)) dünyanın tüm ayakkabılarını alamasam da çizerek idare ediyorum bende:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...