Monday, July 14, 2008

Kaçış Planı

Hasan ile Murat bir buçuk hafta önce dergimize ziyarete geldiler. Cin gibi bakışları, uzun yoldan gelmelerine rağmen müthiş enerjileri ile yapmış oldukları projelerden bahsettiler. Acayip kıskanarak dinledik onları:) Çünkü bu ikili bizim hep yapmak istediğimiz, ama bir türlü gerçekleştiremediğimiz hayalleri gerçekleştiriyorlardı. Şimdi ise yeni bir projeleri vardı,
Bisiklet ile İzlanda!!!
Bilim Çocuk dergisi olarak bayıldık bu fikre ve tüm çocukları bu harika projeden haberdar etmek istedik. Hemen birlikte yukarıda linkini verdiğim blogu açtık ve dergimizin bu ayki sayısında kendilerini haber yaptık. 
Fotoğraflar ve yazılar gelmeye başladıkça bende bloglarını güncelliyorum..ama bu sırada yaşadığım kıskançlığı anlatmam mümkün değil:))
"Bende gitmek istiyoruuuum!!!"demenin bir faydası yok tabi :( 
Eeee, bu durumda ne yapıyoruz? Hemen çantayı, su matarasını ve matı kapıp fotoğraftaki boş sandalyeye kuruluyoruz:))

3 comments:

Flame said...

Yanında yer varsa benide çiz pino, özendim onlara çokkkk

pinomino said...

çok istek var flameciğim..kiralıycam o sandalyeyi ben:))

Hülya Konar said...

ben bisikletle değil, terliklerimle yürüyerek bile şurdan şuraya gidemiyorum :)çalış babam çalış...
daha fazla fotoğraf çekmeleri ve elbette paylaşmaları konusunda uyardım onları:)
çok teşekkürler,bana değişik bir olay geldi İzlanda ya bisikletle gitmek,sayende haberim oldu.
bye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...