Thursday, January 29, 2009

Olağanüstü Evren Oyunu

Hani oyun tasarlamayı çok sevdiğimi yazmıştım ya, işte size bir oyun daha! Bu ay Bilim Çocuk dergisinde ek olarak verdik Olağanüstü Evren oyununu. Üstelik bu yılın Dünya Astronomi Yılı olduğunu biliyor muydunuz? 
Ufaklıklarınız yıldızları, gezegenleri, gökadaları, astroitleri, süpernovaları,  karadelikleri merak ediyorlarsa eğer bu sayıyı kaçırmayın derim size küçükken gece balkonda oturup kendisini uzaylıların kaçırmasını bekleyen bir kız çocuğu olarak:))

8 comments:

Anonymous said...

Öncelikle ben bu bloğu çok sevdim diye başlamalıyım sanırım... Rengarenk, heyecan hatta sevinç uyandıran bir blog(abartıyor muyum acaba diye düşündüm şimdi, abartmadığıma karar verdim sonra)...

Oyunlara gelince; hatırlattınız bana bu tür oyunları oynamayı ne kadar çok sevdiğimi, kızımla daha çok oynamam gerektiğini(ki o da çok sever, hatta oturup kendine bu tarz oyunlar geliştirmeye çalışır).

Sizi gördüğüme sevindim gerçekten...

Sevgi ve saygı ile...

özii said...

Oğluş çok beğendi ellerine sağlık pinocum

cakiltasi said...

uzaylılar varmış diyorlar pino doğru mu :)))

pinomino said...

Serdar Bey çok teşekkür ederim:) Bence mutlaka zaman ayırıp masaüstü oyunlar oynamalısınız kızınızla. Eğer kızınızın yaşı küçükse size tavsiye edeceğim linkini aşağıya yazdığım Granna oyunları:

http://pinomino.blogspot.com/2008/11/bir-reklam.html

Bende sevindim ziyaretiniz için ve de çok teşekkürler güzel sözeriniz için, sevgilerimle..

Öziicim yaşasınnn:))) En önemli geridönüş çocukların beğenmesi değil mi:)

Çakılım doğru tabi bak ben yakalayıp çizdim bir tanesini sağ köşeye:D

Nenoni said...

Boncukçu ile birlikte Ankaraya geldiğimden ve pek bilgisayarla ilgilemnmeye vaktim olmadığından kaza geçirdiğinizi yeni öğrendim.Çok çok geçmiş olsun.

guguk kuşu said...

Rafta dergiyi görüp elime alınca, ya ben bu perulu kızı biyerden tanıyorum ama nerden derkeeeeen. Bu harika çizimlerin senin eserin olduğunu hatırladım. Eve koşa koşa gelip bakıııın bunu benim pinocum çiziyor dedim. Beraber çizimlerine baktık, nasıl çiizdiğine baktık. Seninle gurur duydum orda inan. ve gelelim şarkıya. Bu ne güzel bişey.......söyle de playlistime ekleyeyim. Ellerine sağlık pinocuk.

pinomino said...

Sevgili Guguk Kuşu, teşekkür ederim.. Gerçekten çok güzel bir duygu ürettiklerinin gerçek yaşamda dokunulabilir olması..
Ben de aynı şekilde heyecanlanıyorum yaptığım işleri görünce raflarda..
Bu arada şarkı, Scorpions, A moment in a million years
iyi geceler, sevgiler..

denizanasi said...

bunu bilmiyordum ama duruma uygun olarak bizde bir gösteriye gittik :) planetoryum diye:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...