Tuesday, February 24, 2009

Johnny ve Ben

Bilenler bilir, bilmeyenler için kısaca özetlemek gerekirse Six degrees of separation olayı ile bu dünyada yaşayan ünlü ünsüz tanışmak istediğimiz insan ile aramızda sadece 5 kişi bulunmaktadır. Yani şimdi benim pek çok sevdiğim Johnny Depp'e ulaşmak için üniversiteden arkadaşımın amcasının, çocuklarının bakıcısının, görümcesinin, eltisinin oğluna (yani Johnny'nin şoförüymüş kendisi:) bir mail atmam yeterli olacaktır:))) 

He's a pirate - Pirates of the Caribbean OST

(Not1: Kişiler tabi ki kurgu, Johnny ile tanışmak ise bir hayaldir o ayrı mesele:) böhü:))
(Not2: Omuzumdaki tukan papağan çizmeye üşendiğim için Bilim Çocuk çizimlerimden araklanmıştır)

22 comments:

pommeler said...

puhahaha
alemsin pinocum
öle bi dizi vardı bi ara
digiturk te oynuyordu
bende izleyince aynı senin gibi
hayaller kurmustum

ıvır zıvır said...

hehe...:)
valla ne denir ki süpersiniz :)

Anonymous said...

Bayıldıım ki ne bayıldım
bloğuna hemen izlemeye alıyorum seni
Sevgiler kardeşim.

özii said...

Araklamak haa? harika ama çok yakışmış ...
Oysaki sen niye ölee uzaklara gittin ki ? Bana söyleseydin , kendisi bizim amca oğludur :))

Turkuaz Deniz said...

hehe:) du bakiim buralarda tanıyan var mı Depp' i. Belki alt komşumun kardeşinin kurutemizlemecisinin bacanağı falandir. ne biliyosun:P

Biraz said...

heh heh harika cizimler...cok sevdim cok!
Hakikaten abartmak icin demiyorum!

Bu arada depp abi ile tanistirmamiz lazim seni o zaman...
soyleki blog yazari pino, blog yazari birazi tanir ve biraz ise depp abinin arkadasi ile arkadastir...boylelikle....pino tanisir...dermisim:)
saka yapiyom :)

ece arar said...

süper bi çizim olmuş bu. kıskandım:)

Aydan Atlayan Kedi said...

Paul Auster ile benim aramdaki beş kişi kimler acaba merak içindeyim :D

guguk kuşu said...

İyiymiş valla Pino benim de çok ulaşmak istediğim biri var: Kendim. Bi türlü ulaşamıyorum ona. Sence faydası olur mu:D

pinomino said...

Pommelercim, vallahi diziyi bilmiyorum ama şu 5 kişiyi bulsam hiç fena olmayacak:))

Ivır zıvırcım sağoll:)))

Benkimim:)) Hoş geldinn:) Teşekkür ederimm:))

Öziicim bazen depodan çıkartıyorum elemanları pratik oluyor:))Neeeeee..amcanın oğlu muuuu:)) Hemmen geliyorum :D

Neşecim senden umutluyum lokasyon açısından, birazcık daha zorlasak kesin çıkar:))

Birazzzzzz hayallerimle oynama!! :)) Ama bence senden de birseyler cikabilir, ne de olsa ayni memlekettesiniz johnny abimizle:))
cizimi ben de pek sevdim cidden:)) sen facebook yazini yayinlayinca hemen bitirdim vallahi:))

ececim:)) vallahi sevindim kıskanmana:))

Kedicim bende hastasıyım Paul Auster'in, neredeyse tüm kitaplarını okudum..demek bu nedenle senin yazılarını pek bir seviyorum:)) 5 kişinin ilk kişisi olmaya adayım:D

Guguk Kuşcum olur belki:)) önemli olan 5 kişilik linki kurmak:))gerisi kolay:)

Şirin said...

Süper çizim ve de süper hayaller...
Aradaki kişileri kaldır..Ve gerçek kişilere bak...
Pino ve Jony...
Demek varsınız! Neden birgün yanyana gelmeyesiniz?
Sonuçlarına hazır mısın? Sen onu söyle Pinocuğum:))
İstersen olur!

pinomino said...

Esintilercim hazırım:))) Bülente de dedim..Johnny tamam desin bebeleri de alıp giderim ben dedim :D
Sonrasını hatırlamıyorum..ekran kararır gibi oldu da:P
çook öptümmm:)))

Demet said...

Ben şöförü olsaydım keşke johnny'nin seni tanıştırmak için sadece Pino sakın yanlış anlama :))
çizimler çok şeker olmuş bayıldım

pinomino said...

Demetcim çok sağol:)) Yok yanlış anlamam canıııımmmmm :)))) Süper olurdu hakikaten:)))
Kucak dolusu sevgilerrrrr:)))))

Neslihan said...

Bak hic boyle dusunmemistim bu teoriyi :) Dogru yaaaa, arastırayım ben de :)

Naile said...

hahahaha :)) ilahi pino.. Ben de bir araştırayım bakalım Eric Bana ile bir tanışıklığı olan var mı :P

Flame said...

Bende Jude Law ile tanışsam Pinoooo!!! böhüüüüü :))))

Ateş Böceği said...

Hımm aslında hiç fena fikir sayılmaz düşünüyorumda Al pacino ile aramda sadce 5 kişi olması fikri bile güzel böhüüüü böhüüü ama bu imkansız

Karen Hanim said...

Blogunuzu çok beğendim. Çok güzel çızıyorsunuz!

zarpandit said...

pinom çizimlerin super ya cok guldurdun bak şimdi beni :) bu morelin üstüne iyi geldin..cok şirin ya tum hersey..cok basarılısın yahu sen :)
kendimi böyle çizim halinde düşündümde du bakim;

şişko ama elinde hala çikolata pasta var :) puhahahah:D ay gece gece taciz ediyorum resmen blogunu:)

xoxo seker

Anonymous said...

zuheuhe... süper yaaaa... çok güzel... :D valla 5 kişiden bay deepi ulaşan mesaj nasıl olur bilmyiorum :D kulaktan kulağa oyunu hesabı :D

pinomino said...

Neslihancım araştır gerçekten:)

Nailecim kesin vardır. Buna kısaca dıdıısının dıdısı teoremi de diyebiliriz:)

Flamecim olur tabi yeter ki iste:))

Ateş Böceği..imkansız diye bir şey yok ki:))

Karen Hanım çok teşekkür ederim:) Hoş geldiniz:)

Zarpandit, sen de hoşgeldin:) Çok teşekkür ederim beğendiğin için:))Beklerim hep:)

yejades, merhaba:) kulaktan kulağa mı insandan insana mı bilemem artık..ulaşsın da bir şekilde:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...