Monday, February 02, 2009

Pino Playlist

Çizimlerime göre şarkı seçmeye bayılıyorum. Sürpriz olsun diye de kime ait olduğunu yazmıyorum ama sanırım bundan sonra yazmam gerekiyor. Çünkü bu konuda fazla sayıda mesaj alıyorum. İşte size Aralık ayından itibaren yayınladığım şarkıların baştan sona sırasıyla listesi. Ve bundan sonra ilgili yazının altına ekleyeceğim şarkı bilgilerini. 
Herkese pazartesi sendromunu kolaylıkla atlatıp mutlu bir hafta geçirmelerini dilerim!
Pino Playlist :)
Something About The Way You Look Tonight - Elton John
Kite - U2
L.o.v.e. is For the Way You Look At Me - Frank Sinatra
Solenzara - Enrico Macias  
Hoy - Gloria Estefan
Hello - Lionel Richie
Girls Just Wannna Have Fun - Cyndi Lauper
Let it be - Beatles
Bing Bang Bong(That's a Pirate Song) - The Wiggles 
Historia De Un Amor - Ana Gabriel
Your Song - Moulin Rouge Soundtrack
Daddy Cool - Boney M
I can't help falling in love - Elvis Presley
Peter Gunn - Henry Mancini
Not Too Late  - Norah Jones
Free Bird - Lynyrd Skynyrd
Aint No Mountain High Enough - Diana Ross, Mariah Carey (Divas 2000)
Accidentally in Love - Counting Crows (Shrek 2 Soundtrack)
Everybody's Gotta Learn Sometimes - Beck (Eternal Sunshine of the Spotless Mind Soundtrack)
Somewhere Over the Rainbow - Israel Kamakawiwo'ole
A Moment in A Million Years - Scorpions
Moon River - Audrey Hepburn
 
Manic Monday - Bangles

8 comments:

Biraz said...

Tam pazartesi muzigi olmus...harika secim yine:)
bu arada sarki isimlerini yazmak bence lazim, iyi etmissin. Guzel bir haftan olsun, senin de.

pinomino said...

Sevgili Biraz, biz atlatmak uzereyiz Pazartesiyi, darisi basina:)
Dogru diyorsun sarki isimlerini yazmak lazim.. hatta bu sekilde kullanmak yasal mi onu bile bilmiyorum:(

pommeler said...

iyi haftalar pino'cum
ben pek cogunu dinledigimde super yine pino sevdigim sarkılardan birini koymus diye düsünüyorum ama daha önce dinlememiş olanlar için
iyi olmus yazman :)
bu arada seni mimledim pino belki bakmaya fırsat bulamamıssındır diye yazayım dedim :P

YILDIZNAF said...

Bayiliyorum sarkilara ben. Yine icimi acti Pino diyorum.

Muhtesem secimler, yazdigin icin tesekkurler...

pinomino said...

Pommelercim en yakın zamanda yazacağım 4lü şeyleri:)
Sevgiler bir sürü:)

Nesrincim yeni şarkı geldi:))

f T m said...

Pino'cum merhaba, bu sana ilk yorum yazışım. Aslında aktif bir blogum bile yok; sırf senin çizimlere bakmak için giriyorum:) Senin fotoları pcye kaydedip msnimde avatar olarak kullanıyorum. İçimi açıyor çizimlerin, bilmem kaç yıl öncelerine bazen de hiç olmadığım yerlere götürüyor. Ellerine kollarına sağlık...

pinomino said...

sevgili ftm teşekkür ederim:)
yazdıklarınız da beni çok mutlu etti.. daha nice düş ülkelerinde görüşmek üzere:D sevgilerimle..

Anonymous said...

şarkıları yazdığınız için çok tşkler. ben kendi adıma çok mutlu oldum

sevgiler
gamze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...