Monday, March 02, 2009

Aynalı Sazan

Beni tanıyanlar bilir. Ne anlatırsanız anlatın inanacak kapasiteye sahip bir insanım.  Öylesine yazmıyorum. Gerçekten:))))
Bir deeee balık hafızam vardır. Ama garip bir balık hafıza. Bazı anlamsız şeyleri en küçücük detayına kadar hatırlarım ama bazı çok önemli şeyleri anında unutur hatta silerim. Bu bazen çok iyi bazen ise acayip sıkıntı yaratan durumlara yol açabiliyor. 
Neyse, ne diyordum ben??
Aaaa...kar yağıyor ! Ne güzel :)))
Laalaa laaa laaaaa laa laaaaaa

Beyond the Sea - Helen Shapiro

9 comments:

Anonymous said...

Bu doğru. Üstelik, biz bir şey konuşurken yarım kulakla dinliyorsa duyduklarını hayal gücüyle birleştirip sizi bambaşka yerlere götürür. Örneğin, biz birisinden söz ederiz. Pino bir anda ciyak bağırır. Kim ölmüş diye? Biz şaşkınlıkla ona bakarız, nasıl yani diye? Snra uzun uzun konuşup yanlış anlamayı çözeriz. Gerçi bizim ekibin tamamında vardır bu özellik! Bunun için bir esprimiz de var. Arda kim? Bunu, birisi konuyu anlamamış ve bambaşka şeylerden söz ediyorsa kullanırız. Arda kim? pinocummmmmmm...

Tuğba Can

guguk kuşu said...

Yaşasın sazangiller. Aynı durum ben dede var. Hangi birini anlatsam. Bigün spordayız ara verdik, herkes su damacanasına yöneldi, sıraya girmiş bekliyo ama almıyo, niyeyse. bende uzattım bardağı nasıl olsa almıyorlar diye, gülüşmeler: millet su bitmiş onu bekliyomuş. Daha neler neler. arkadaşlar konuşuyo göremedeki yeraltı şehirlerinde, atları şuralara bağlarlarmış falan diye benden cevap: yaa ben gezdiğimde hiç at falan görmedim. bi konu konuşulur ben arada mutfağa gider gelirim, kendimece konuya kaldığım yerden devam ederim. Millet garip garip cevaplar verir anlamsız cümleler oluşur meğer adamlar yeni konuya geçmiş. amaaaan olsun. serde karadenizlilik var zaten. yaşasın sazanlar.

pinomino said...

Tuğbacım Arda benim büyük oğlan :P Ne yapayım ki ama çizerken çok dalıyorum duyduğum bir kelime ile olayı çözmeye çalışıyorum:) Eee veri az olunca kendim üretmem gerekiyor:)

Guguk Kuşcum bu konuda baya bir aynıyız.. Mesela arkadaşımın işportacıdan tanesi 1 liraya kartopu (karlı bir havada) satın aldığına inanmış bir insanım:) Daha çok örnek var ama en iyisi yazmayayım ben :))
Bizim genlerde de Kayserilik var ama hiç geçmemiş bana:)))

Anonymous said...

KAR harika yağıyor, hele geçen gün daha da harikaydı, hatta canım babam bahçeye çıkmış çocukların yaptığı kardan adama evde ki havuçlardan koymuş:)

DEZ said...

o karadenizlilerden biri de benim :) ama bu özelliklerin sırf bize has olmadığını okumak cok keyif vericiydi benim için :)

pinomino said...

Zynepcim ne tatlı:) Bir gün bahçenize gelebiliriz bebelerle kardanadam yapmaya ona göre:) Havuçları hazırlayın:))

Dez:) Yalnız değilsin:) Aslen olmasam da fahri Karadenizli olmaya adayım daaaaa:)))
Sevgilerimle:)

sena said...

aaah ah bilmezmiyim.... Koskoca 2 yıllık master hayatımızdan küçük ayrıntıları hatırlayarak beni dumur etmiştin Pinocumm. Hala sizin evde kaldığımızı annenin bize yemek yaptığını ve küçük kuşunuzla beraber salonda uyuduğumu hatırlamadın ya aşkolsunn..:)))

esrarengiz şeyler said...

Vallahi aynı ben:D
Yalnız değilsin Pinocum ;) Bizi seven böyle sevsin değil mi ama? ;))

pinomino said...

Senacım yavaş yavaş geliyor ama geri o anılar:)) Ama seni de kendime benzetiyorum ya süper birşey:) yaşlılığımızda tam kıvama geliriz artık:))) öptümmm:))

Sanırım çizerlerin ortak noktası bu şaşkınlık olayı:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...