Thursday, October 22, 2009

Fanus

Tatsız bir Perşembe sabahının hızlı ve ıssız çizimi...

11 comments:

ŞuŞu said...

Pinocum bak günü yarıladık bile,perşembe'nin bitmesine az kaldı. Yarın mis gibi bir cuma seni bekliyor olur umarım:)

Öpüyorum çokk.

beenmaya said...

umarım şu anda o tatsızlık yerini keyifli bir perşembe öğlenine bırakmıştır :))

yıldız said...

Ben de tatil hayaline katılabilir miyim?

Neyseki yarın büyülü cuma geliyor;)

gksk said...

aaa neden tatsız ki O_o
sabahtan bilseydim bu gün gelir sana büssürü tatlı getiriridim:(

guguk kuşu said...

ayyyyy harika bir resim olmuş amaaa,
buralar tam da hayal ettiğim şeyi çizmişsin, işte o fanusta yaşamayı arzu ediyorum buralar, dur bi çalayım ben o resmi

pinomino said...

Şuşucum evet Cumayı iple çekiyorummm... Bende öperimm çokkkk..

Beenmaya sabahtan daha iyi diyebilirimmm..

Yıldız katılabilirsin tabi kiii.. kendine bir plaj havlusu kap gel..

Göksucum ne güzel olurduuuu.. artık sen geldiginde yeriz cikolatalı biseylerrrr..

Gugukcum çal vallahi.. bir de dalga sesi eklebilsen
süper olurdu... sevgilerrr...

guguk kuşu said...

ekleriz hemen, noolcak, sen iste, işte hazır:
fışşş, fışşşşşş, fışşş

pinomino said...

süper oldu şimdi:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri said...

Umarım ben okuyup yorum yazana kadar günün güzel geçebilmiştir Pino'cum.

Belgin said...

Pinom, bu cizimle ve yorumlarla günün mutlaka tatlanmistir:)) Senin resme, gugugun dalga seslerini ekleyince müthis oldu:))

Guguk calma bakayim o resmi, ben calicam cünkü:Pp

pinomino said...

Özlemcim evet:) az kaldı saat sayıyorumm..

Belgincim evet takım tamamlandı dalga sesiyle..:) Herkese cooook teşekkürler gercekten:)
kucak dolusu sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...