Monday, December 14, 2009

evet; sevdik...

Bu Cuma günü ben, benim tosbağalar, annem, kuzenim, Tuğba ve Tuğba'nın yeğeni Bora ile "evet; sevdik..." müzikli sunumuna gidiyoruz.
Eğer siz de benim gibi 50'li ve 60'lı yılları seviyorsanız bu sunumu kaçırmamanızı öneririm..
Bu arada o gece giymek üzere şahane bir elbise bulduğumu da belirtmek istiyorum:D Elbiseyi Çakıl'ımın annesi Gönül teyze 1969 yılında dikmiş. Dolabının derinliklerinden bulup çıkarmak zor oldu ama buna değdi:)
Şu an tek derdim 2005 model Chevrolet'imizi biraz modifiye edip 69 model haline getirmek :P
Herkese sevgilerimle...
Not: Biletler için biletix'e bir tık.

5 comments:

cakiltasi said...

pinom kıyafetli fotonu da koy sonra buraya:)

istanbul'daki dolabımda da 40 yıllık tişörtler duruyor:)))

şimdi gelecek hafta bir arkadaşım bir etkinlik yapacak evinde. herkes giyinmediği kıyafetleri, takıları, çantaları, ayakkabıları, kitapları, yani aklına gelecek her şeyi götürecek. Ve değiş tokuş yapılacak.

Benim malzeme çıkarmam ne kadar zor tahmin eder misin bilmem pinom. Bütün her şeye giysem de giymesem de bağlanan ben. Ne yapacağım bilmem hehehe.

pinomino said...

Çakılım, Gönül's Vintage Store derim başka da bişey demem:D

cakiltasi said...

brütüslük yapma. pengueni geri alırım ona göre:)))

Şenay- Doğam said...

Bende fotoğraf istiyorum :) şimdiden iyi eğlenceler ;)

pinomino said...

Çakılım tamam tamam ama giyeceksin onları:)

Doğacım yayınlamaya çalışacağım:) teşekkürler :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...