Tuesday, December 22, 2009

Fenerbalığı O Başındaki de Ne?

Yani şu çizim hayatımda beni zorlayan, bir daha karşılaşmak istemediğim hayvancıkların arasında ilk 10 sıraya yerleşmiş canlılardan birisi de fenerbalığı. (Bir de Anadolu Yaban Koyunu var ki o konuya hiiiiç girmeyeyim:)
Yani çok üzgünüm kendisine çirkin falan demek istemem ama yok basbayağı ürkünç bir balık!
Kendisinin Aralık ayı kapak konusu olduğunu öğrendiğimde her ne kadar tabletimin arkasına saklanıp yokmuş numarası yapmış olsam da editörüm Zuu'cuğumdan kaçamadım. Bir süre çaresizce bakıştık. İki günlük mücadele sonucunda ise ancak bu kadar şirin hale gelebildi:)
Neyse elemanı sinirlendirmeden ben yavaş yavaş kaçayım. Hatta ona bir de şarkı hediye edeyim. Belki bir gün yeniden karşılaşabiliriz, belli mi olur:)

Light My Fire - The Doors

7 comments:

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Canımcım;
bence bir fener balığı ancak bu kadar güzel olabilirdi:)ellerine sağlık. ayrıca hürriyetteki yazıyı okudum süper..tebrik ediyorum canım ben uçardım böyle bir durumda. o günleri bir gün ben de görürüm inşallah:)sevgiler kocaman. ayrıca ankaraya bir dahaki gelişimde yine o mantıdan yiyelim olur mu çok beğendim ben:)

Burçin'in Denemeleri said...

He he çok şeker olmuş. Renklere bayıldım her zamanki gibi!

pinomino said...

Tugbacimmm tabi ki yeriz mantidan bir daha:)) tesekkur ederim ayricaaa:)) bu arada bende senin baykus fotolarina bayildimmmm:) ne guzel detaylar yakalamissinnn:) optummmm:))) en kisa zamanda gorusmek uzere:D

Burcincim tesekkür ederimmm:) en sevdigim sey renklerle oynamak:)) sevgiler cok:D

Anonymous said...

he he biz g-fenerini taktık bile o çirkinin:)

pinomino said...

asya selda:) yaptiniz maketi demek :))) yasasinn:D

Anonymous said...

merhaba,

biz de dergiyi her ay alıyoruz,sizi de anneyiz.bizden sonra bu blogdan takip ediyor ve çok beğeniyorum çizgilerinizi

biz de bu balığı hiç sevmedik,eşimle de konuştuk korkunç bir balık diye

ellerinize sağlık,maket kartda çok güzel olmuş

sevgiler

pinomino said...

Sevgili anonim teşekkür ederim:)
evet fenerbalığı cidden ürkünçtü:) kapakta sevimli ve çekici hale getirmeye çalıştık:))
çok sevgilerimle:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...