Friday, March 05, 2010

Mutlu Hafta Sonları..

11 comments:

Turkuaz Deniz said...

gunaydin pino'm, kim bunlar?

pinomino said...

Merakli minik icin bu ay cizdigim kirkilmis koyunlar:) cok sevdim onlari ben:D

Anonymous said...

Evet, biz de dün aldık dergimizi, bu koyunları gördük, ve seni andık!

Ateş Böceği said...

sanada iyi hafta sonları pinominom :))

cecilia said...

gıyabında herkese iyi haftasonları dilerim sevgili pinocum :)

Tanya's said...

Siper haftasonu sana da Pino...

özii said...

bencede çok sevimli mecikler:))
iyi hafta sonları pinom

ŞuŞu said...

Pinom,seninde hafta sonun mutlu mesut geçsin:)
Oğlanları ve tabiki de seni çokkk öpüyorum...

NiLaY said...

guzel bir haftasonu dilegiyle :))

bokbocesii said...

Pinocum seni yaratıcı blogger yaptım gitti ;)

pinomino said...

Blogcuanne ne güzel:) teşekkür ederim:D

Ateşböceği
Cecilia
Tanya
Özii
Şuşu
Nilay
hepinize çoook teşekkürler kızlarr ve öpücüklerrrr:D
Bokboceesii sağol canım.. öptüm çok:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...