Wednesday, July 14, 2010

Balıkları Sayalım

Sabah gözümü açıyorum çiziyorum, öğlen, akşam üzeri... gece çocuklar uyuduktan sonra.. Çiz çiz çiz.. Bazen ööğğrrk diye kusacakmışım da içimden renk renk kuş, kedi, tavşan, ahtapot, tapir, tukan, zebra çıkacakmış gibi hissediyorum:)
Meltem şimdiye kadar fazla çalışmaktan kimsenin ölmediğini söylemiş olsa da ben fazla çalışmaktan ölmüş bir Japon çalışan biliyorum.
İşte bu nedenle kendime minik minik molalar yaratıyor, haftada 2 günümü de şu son günlerde pek moda olan pilatese ayırıyorum.
Ağustos ayının sonuna yani tatile kadar bu şekilde mızıldanacağım, çevreye vereceğim rahatsızlıklardan dolayı şimdiden özür dilerim:)
(Çizim: Meraklı Minik Temmuz 2010)

12 comments:

OiP said...

keşke zaman bulsam da ben de böyle öğk gelene kadar çizebilsem cıvıl cıvıl:)) sen iyisi mi zaman hızlandırıcı icat et;)))

pinomino said...

OİPcim ilk zamanlar evet, eğlenceli, ama "iş" olunca ve zamana karşı yarışınca değişiyor her şey:) Evet hızlandırıcı bir kapsül fena olmazdı:)

OiP said...

36 tane!!! :D)) (deli miyim neyim?)

Turkuaz Deniz said...

oy canim, kiyamadim ben sana! cabucak gecsin zaman!

BAK!!!

BANA J A P O N de meeeeeeee!

Yani olene kadar calisacak mi bizim kikirikuuuuu? Elimden olmasin da

:)))))

pinomino said...

OİPcimmm sınıfta kaldınn:)) Denizaltini ve tabelayı da sayacaktın hi hii:))) 38 tane yanii:D Onlar da balık sayılır :D

Neşe gülmekten şu an beni öldürdün şu an:)) Kikiruku'yu hiç düşünmemiştim:)) Kızım ölmez o :)))

Turkuaz Deniz said...

uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :P

yemini vermez oldururum ben onu :)

gksk said...

pinoooo tam yarama parmak bastın bak sabahtan beri tam 16 tane maymun çizdim. ben kusarsam maymun çıkacak içimden:) içim dışım maymun oldu.
bir de en azından tatille motive olabiliyorsun. bana bu sene o da yok:( daha pandalar flamingolar yunuslar sırada beni bekliyorlar...
öpüyorum çok çok
kolay gelsin:)

ŞuŞu said...

Pinoo kusumuğun bile sanat eseri olacak desene:)
Iykkk çok mu iğrenç oldum ne?

Ben senin her türlü mızıltını dinlemeye dünden razıyım.
Hem bu tatil işi garip birşey git gel yine istiyor canı insanın,bende hala eve,işe güce,havaya suya uyum sağlamaya çalışıyorum.
Hem çizesimde yok ama çizelecek çok:)

Kocaman öpüyorum seni.

pinomino said...

Nese arkandayim bu konuda:D

Göksu çok komiksinn:) Maymun çizmek bana göre daha fena.. bir türlü çizmeyi sevemediğim hayvanların arasında:)) Flamingo nispeten daha çekilebilir:)) Tatile niye çıkmıyorsun:( Bari haftasonlarında kaçın bir yerlere.. Çok kolay gelsin canım sana. Kocaman öptüm:)

Şuşu yok canımm henüz daha o kadar olmadım:) Biraz daha tecrübeyle o dediğin de olur ileride:)) Sorma benim de çizesim yok ama mecburen çiziyoruz işte.. Sana da çok kolaylıklar.. Şu sıcak yaz günlerinde bol bol yelpazeli ilham perileri dilerim:)

ENERJİ said...

İyi ki çiziyorsun da,bizi'de mutlu ediyorsun.

ıvır zıvır said...

Türkiyem de çok çalışarak ölen ilk çizer olmanız olası o zaman :) belkide ilk çalışarak ölen, malüm orası japonya...:)

ELİF said...

Çok tatlı ya çizimlerin. Bazen ikizlerimle senin çizdıgın resimlerine bakıyoruzve çok mutlu oluyoruz...
Hatta çizmeye çalışıyoruz..

Hep çizin siz ..
Böyle bulmacalı olunca daha çok egleniyoruz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...