Thursday, December 30, 2010

İçi Isınan Minikler


Bu fotoğraftan daha güzel bir yeni yıl hediyesi olamazdı bana!! Kırmızı yanaklı, her biri ayrı tatlı bu çocuklar elimizi uzatabildiklerimiz. Kampanyamız devam ediyor.
Sadece 13 Lira havale ederek bir çocuğun kışı sıcak geçirmesini sağlayabilirsiniz.
5 Ocak tarihine kadar,
Korkusuz Giyim
Akbank 213 (Mercan Şubesi)
Hesap No 9455
IBAN: TR71 0004 6002 1388 8000 0094 55
Telefon: 0 212 511 95 31
hesap numarasına havale edebilirsiniz. Katılımınızı bana mail atarak bildirirseniz katılımcılar arasından 4 kişiye imzalı kitabımı da hediye ediyorum:D
Haydi bir miniği de siz ısıtın.
Sevgilerimle...


Not1: Şimdiye dek bana gelen katılım mailleri o kadar güzeller ki. Böylesine duyarlı, iyi kalpli insanların var olması geleceğe dair umutlarımı yeşertiyor:)
Not2: Kampanya detaylı bilgileri için buraya bir tık!

8 comments:

zühra said...

Kocaman ve sıcacık yürekleri olan sizin gibi tüm insanları kutluyorum.

pinomino said...

teşekkürler zühra, mutlu yıllar:D

Nesobaby said...

Çok sevindim Pinoşko :)
Çok güzel bir fotoğraf gerçekten de
Ben de bugün geçiyorum maaşlar yatmış
dün de Kars'takilere aldım birşeyler bir de çorap patik gibi şeyler almak istiyorum bakalaım en kısa zaman da onların da mutlu yüzünü göreceğiz :))
İyi seneler!!! mutlu bol çizimli sağlıklı sevdiklerinle yanyana güzel bir yeni yıl geçirmeni dilerim sevgili blogtaşım :))

Ebru said...

Harikasın, harikasınız. Cidden gzüel bir hediye oldu.
Mutlu yıllar.

Ebru said...

klavyem bozuk üzerinde tepinmezsem olmuyor bazıları:)

ruhdagı said...

Mutlu bir yıl diliyorum Pino. Güzelliklerini yeni senede de devam ettirmeni diliyorum.

Sevgiler.

Nesobaby said...

GÖNDERDİM GÖNDERDİM :)
güle güle giysin kim giyecekse sıcacık tutsun inşallah :)

pinomino said...

Nehir İda mutlu yıllar!!

Ruh dağı bende sana mutlu bir yıl dilerim:D sevgiler kocaman:D

Nesocumm iyilik perimm:D ellerine sağlıkkkkk:D öpüyorum kocaman:) muck!! mutlu yıllar:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...