Thursday, January 13, 2011

Annem Beni Bu Kadar Seviyoooo


Annem blogumu açmış. Sol tarafta bulunan "Pino'nun Dünyasını İzle"'yi izlemiş. Sonundaki bölüme de mesaj bırakmayı becermiş:)) Yorum olarak bana;


"Canım kızım seninle gurur duyuyorum. Ne kadar yetenekli bir kız doğurmuşum.
Bu arada kendimi de tebrik ediyorum. Çok çok öpüyorum. Anneciğin. Ferihan"  diye yazmış:))


Kendini de tebrik etmiş bu arada, e haklı tabi, beni doğurmasaydı kim çizecekti bu desenleri:))
Canım annem ben de seni çooooook seviyorum, sen olmasaydın, Arda ve Deniz'e bakmasaydın ben şu yaptıklarımın onda birini bile yapamazdım.
Öpüyorum seni kocamaaaaaaaannnnnnn :D
Muck!
İyi ki seni seçmişim ben anne olarak hi hi :D 
En sevdiğin şarkıyı hediye ediyorum sana:))

Not: Pino geceliklerinin satışı Markafoni'de devam ediyor. Modellere bakmak isteyenler için şuraya minik bir tık!!

Adamo - Tombe La Neige

19 comments:

Anonymous said...

Pinom :) Valla iyikide doğurmuş seni Ferihan hanım.Geçen D&R'da Ashley gelmiş meraklı miniği gösteriyor anne bak bunu bizim pino çiziyor diye.Penguen vardı dedim sanırım onu başkası çizdi bu ay:)Pek takip edemedim sizleri uzun süredir çünkü.Sanki bir tanıdığımızmışsın gibi tepki verdik ikimiz birden.Sevgiler

pinomino said...

Ben çizdim Penguşu:D
Tanıdığız artık Red Riding Hood'cuğum:) Farkında olmadan hayatlarımızın bir parçası haline geliyoruz hi hi:D
Öperim Ashley'i ve seni:D

Hayal Arkadaşlarım said...

Ferihan Teyzem ne iyi etmiş de doğurmuş seni Pinom. Nasıl gururlanmıştır kimbilir :)) Ah analık ah...

lolipu said...

Pinocum, ne güzel annenin bloğuna bıraktığı yorum:) onların beğenisi, onayı bizler için ne kadar büyük önem taşıyor.:)

İkizBebek said...

ne mutlu sana annenden bu yorumu almış olmak.

bizde seni ve cizimlerini cok seviyoruz.hatta şömine önünde oturan kedili kız varya onu print alıp, çalışma masama yapıştırdım.hergün bu çizimi görmek keyif veriyor.Hep renkli kal.
sevgiler.

guguk kuşu said...

çok şanslısın:D

Ebru said...

Çok hoşsunuz ve şanslı:))

tülin said...

'İyi ki doğmuşum'dan,daha güzeldir 'iyi ki doğurmuşum 'demek.
Hep söyleyelim,hep duyalım inş.Pino'cuğum.

beenmaya said...

siz ne güzel bir ailesiniz ve hep böyle güzel kalın emi :)))

hepinize (ama en çok anneye) sevgilerimle :))

pinomino said...

Dilekcim biz de bir gün böyle hissedebilecekmiyiz acaba:D Arda ve Deniz yaptıkları işten mutlu olsalar, üretseler, ben zırlamaktan yorum bile yazamam:)))

Lolipucum gerçekten öyle.. se naptığını başardığını bilsen bile kazık kadar da olsan anne ve babadan takdir görmek mutlu ediyor insanı:) onların mutlu olması daha da mutluluk veriyor:)

İkiz bebek o benim ennnnn sevdiğim çizimlerimden:D hatta o çiziminde yer aldığı bir sürpriz ileriki günlerde geliyor hi hi:D

Guguğum sen de öyle:) hem de 3 kat şanslısın kız annesi olarak he he.. :D

Nehir İdacımm teşekkürler:D öptüm çok:D

Tülin ablacım biz de iyi ki doğurmuşuz değil mi:) sevgiler kucak dolusu:D

Canım Beenmayacım, sevgi dolu mutlu ve komik bir anne tarafından büyütüldüğüm için şanslıyım:)) Annemi akşam senin için öpeceğim:) (evlerimiz karşılıklı da hi hi:))

Anonymous said...

Seni seviyorum Pino.Utanmasam meraklı minik alıcam her ay :D

pinomino said...

Tatlı Ashleyyyy:)) Ben de seni çok seviyorummm:)) Çok sevimlisin hi hi:) Meraklı Minik Ashley:)))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri said...

Ben de anneciğini tebrikl ediyorum Pino'cuğum.
İyi ki doğurmuş seni, sevgiyle kal...

ŞuŞu said...

Dünyaya getirip onca emekle büyüttükleri gibi,kazık kadar oluyoruz hala ellerini üzerimizden çekmiyorlar,ne kadar fedakarlar. Onlar gibi anne olabiliriz umarım:)

Alkışlar Ferihan Teyze için,öpüyoruz onu kocaman:)

Nesobaby said...

Ferihan teyzeeee!!
İyi ki Pino'yu doğurmuşsun büyütüp bize kazandırmışsın :)))
Bir çocuğun anne ve babasından taktir görmesi ne kadar mutluluk verici değil mi? Ne aldığın performans ne ikramiye hiç bu kadar mutlu etmez insanı :)

MODA GEZGİNİ said...

annenin blogundan çıktım.senin bloguna geldim tatlım:) bloguma beklerim.

Anonymous said...

Ah işte anlaşıldı! Böyle güzel insanlar, böyle güzel insanlar tarafından doğuruluyormuş :P

Bu arada yeni design da video da cok güzel olmuş, çok sevdim :)

pinomino said...

Özlemcimm teşekkür ederimmm:D sevgiler bizden de:D

Şuşucum, ben annemin yarısı kadar olsam yeter:) Gece okuttum mesajları nasıl sevindi bir bilsen:) öpücükler:))

Nesocummmm iyi ki de senin anneciğin de seni doğurmuş:D Ne mutlu bize ki sevdiklerimiz hep yanımızda.. Eminim sen de ileride çooook şeker bir anne olacaksınnn:D

Moda Gezgini, annemin blogu yok ama bu gidişle açacağız ona da bir tane:)))

Evren'cim, he he, teşekkür ediyorum annem adına:)) yavru Su'da çok şanslı senin gibi bir annesi olduğu için, ileride anlayacak bu şansını:)) Sevgiler kucak dolusu:))

ıvır zıvır said...

Dilerseniz bu güzelim günlüğünüz, tanıtımı için dizinlerimizde yerini alabilir. Siz'e bir TIK kadar yakınız. Bilgi edinmenizle birlikte sağlıklı günler dileriz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...