Thursday, January 06, 2011

Veeee Kazananlar!!


Öncelikle kampanyaya katılan herkese çok teşekkür ederim!! Sabah saat 07:20 civarı kağıda yazdığım, katladığım isimleri yeni uyanmış olan Deniz ve Arda'nın burnuna dayayarak çektirdim:) Şanslı isimleri açıklıyorum:)
Arda'nın çektiği şanslılar: Rabia Akan
                                       Ayşe Gerçel
Deniz'in çektiği şanslılar: İpek Eryetiş
                                       Çiğdem Yalçın

İmzaladığım kitabımı sizlere postalayacağım. Tabi öncelikle adreslerini bekliyorum:D
Tebrik ederim!! Hep böyle Şanslı Olun!!
Sevgiler:D

11 comments:

Elçin said...

Meraklı Miniğin bu ayki sayısı da yine harika, çok seviyoruz sizi, elinize sağlık:)

Anonymous said...

Hadi bakalım kazananlara hayırlı olsun.

Nesobaby said...

Tebrikler !! :)

Sayın KARACA said...

ayyy neydi ki buu bende katılsaydım keşkee :( kaçırdım sanırım ama bidahaki sefere isallah ;)

pinomino said...

Elçin güle güle okuyun:D sevgiler:D

Kon Tiki teşekkürler:D

Nesocumm babacığın da katılmıştı kampanyaya ama çıkmadı:( Artık gelecek sefere:D

Sayın Karaca, takip edin çocukları sevindirin :D

Limonlu Turta said...

Ben kitap meleğime çıktığı için çok sevindim ama kargocu yerine elden alacağım için daha da sevinçliyim. Kahveeee! Kahveeee!
Sevgiler,
ç.

pinomino said...

hi hiii:) pino kargo :D ben de çok sevinçliyim:D yaşasınnn :D

Anonymous said...

yihhu, kızım çok sevinecek...
teşekkürler tekrar ve tekrar ve tekrar...
Ayşe

pinomino said...

ne demek ne demekk :D

Nihan said...

canım Pinom gerçek anlamda gelemiyorum ne yazıkki Ankara ya .ama seni bekliyorum.

pinomino said...

:(((
inşallah istiyoruz biz ege taraflarını bu sene.. elimden geleni yapacağım nihancımmm:D muck!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...